sobota, 27 maja 2017

O mnie

Cześć, pewnie od razu każdemu nasuwa się pytanie - skąd taka zmiana, dlaczego założyłam bloga?
Odpowiedź jest dość prosta, aczkolwiek nie tak samo  jasna. Bloga miałam w planach odkąd trafiłam na bookstagrama. Niestety, ilość wolnego czasu jaką miałam była nieadekwatna do moich chęci. Teraz, kiedy wszystkie egzaminy napisane, pomaturalny stres mnie opuścił zabieram się za blogowaie.
No tak, ale kim ja właściwie jestem?
19latką, która oprócz czytania uwielbia fotografowanie.
Tak, dziennie robię masę zdjęć. Głównie fotografuję książki, czasem zrobię zdjęcie którejś z moich młodszych sióstr (spokojnie, mam ich tylko 2),  kocham kwiaty, im również poświęcam dużo miejsca w mojej galerii.
Jakie książki czytam?
Przede wszystkim DOBRE, nie lubię czytać czegoś na siłę, zwykle po przeczytaniu opisu wiem czy dana książka jest dla mnie, czy też nie.
Lubuję się w thrillerach, kryminałach, dobrych dramatach, czytam książki dokumentalne (szczególnie mam na myśli te o II wojnie światowej). To nie wszystko, bo przecież romanse i młodzieżówki również nie są mi obce. To właśnie inspiracją dla nazwy mojego bloga była bestsellerowa seria Oddechy, której autorką jest Rebecca Donovan. Uwielbiam tę serię :)

Mam nadzieję, że wszyscy się tutaj polubimy, z mojej strony macie to jak w banku ( mam cichą nadzieję, że wy też polubiliście (polubicie)  mnie :p)
JWiem,wygląd mojego bloga nie jest jeszcze dopracowany (kiedy twój chłopak jest informatykiem, ale sama musisz męczyć się z szablonem- straszna sprawa), ale myślę, że póki co nie jest źle.
Jeśli chodzi o kontakt ze mną to zdecydowanie preferuję Instagram. Tam spędzam większość czasu w sieci.
 Na bookstagramie świetnie się odnalazłam, mam nadzieję, że w blogosferze będzie podobnie :) Na razie to chyba tyle, życzcie mi powodzenia. Buziaki!

   

8 komentarzy:

  1. Świetnie, że zdecydowałaś się na bloga, witamy w blogosferze ^^ Ja też interesuję się fotografią (nie tylko książek) więc możemy przybić sobie piątkę ^^ Powodzenia w dalszym blogowaniu! ❤
    http://morzespokoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, że zdecydowałaś się założyć bloga:) Co do gatunków książek, to także się nie ograniczam. Powodzenia!

    http://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w blogosferze! Od dawna obserwuję Cię na Instagramie, jednak fajnie, że postanowiłaś również założyć bloga - już go zaobserwowałam, więc na pewno będę tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam dwie młodsze siostry i żadna nie chce mi pomóc w zdjęciach, ani być na zdjęciach :x.
    Wygląd bloga mi się podoba, jest minimalistycznie i ładnie, co Ty chcesz XD. :*

    http://pattzy-reads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się założyć bloga. Jeśli blogowanie będzie Ci szło tak jak bookstagramowanie, to w mgnieniu oka pojawi się tutaj mnóstwo osób ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Instagram. Tam spędzam większość czasu w sieci." jakbym czytała o sobie! ;)
    Witam kochana w swiecie blogosfery <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj w blogosferze!
    Powodzenia w blogowaniu!
    Pozdrawiam
    mylovearebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    More than 160,000 women and men are utilizing a easy and SECRET "water hack" to burn 2 lbs every night in their sleep.

    It's very easy and works all the time.

    This is how you can do it yourself:

    1) Get a clear glass and fill it half full

    2) And now use this weight loss HACK

    and be 2 lbs skinnier the next day!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Powód, by czytać , Blogger